mavibirbulutolsam

16 Şubat 2011

İLK TİYATRO

Filed under: DEFNE — by mavibirbulutolsam @ 12:15
Türkiye Sigorta ve Reasürans Şirketleri Birliğine çok teşekkürler ve tabi BKM oyuncularına.İl il gezmeleri ve çocukları tiyatro ile tanıştırmaları çok güzel.Defne ‘yi tiyatroya götürmeyi uzun zamandır istiyordum ancak küçük bir şehirde yaşadığımız için ne yazıkki biraz ümitsizdim.İnternette bize uygun olabilecek Trabzon ve Samsun ile ilgili etkinlikleri araştırırken Giresun ‘da da oynayacak olan bu oyunu gördüm ve tabi çok sevindim.Bu arada oyun çok çok güzeldi.

Tiyatronun başlamasına 35-40 dakika kala oyunun sergileneceği Sami Oytun Kültür Sitesinin önündeydik.Kapıdaki afişleri gören kızımız afişteki polisten korktu ( aslında sitenin bekçisi )ve içeri girmek istemedi.Tabi bu arada tiyatroya gelenlerin kalabalığı ve bizimkini sevmeye çalışanlarda biraz huysuzluğunun artmasına sebep oldu.Gösteri başlayana kadar Defne ‘yi içeri sokmak için bir hayli dil döktüm.Bazen sabrıma kendim bile şaşırıyorum : )En sonunda gösterinin başlamasıyla ikna edebildiğim kızımız içeri girdi ,ancak oturmadı ve giriş kapının önünde her an çıkmaya hazır bir şekilde öylece ortama alışmaya ve anlamaya çalıştı.Daha önce gittiğimiz kukla gösterisinde de korkmuştu , yükses ses kızımızı korkutuyor.Durduğu yerde pek fazla sahneyi göremeyen kızımızı daha rahat görebileceği bir yere alamayınca üst kata balkona çıkmak için ikna ettim ve oradan daha rahat bir şekilde oyunu izledik. Özellikle son 5-10 dakikada Bay Hoopla birlikte söylenen şarkı Defne ‘nin çok hoşuna gitti.( Bu arada o sahneleri kameraya almıştım eve gelince de bol bol izledik.) Oyun bitiminde keyfi yerindeydi.Sık sık tekrar gitmek istediğinin belirtti.Çıkışta Bay Hoop’un da resminin bulunduğu bir çanta hediye ettiler.Bir de afiş alıp Defne ‘nin odasının kapısına astık.Eve gelen arkadaşlarına oyunu anlatıp kamera görüntülerini seyrettirdi.Şarkıyı sık sık söyledi. Tiyatro maceramızın kötü başlayıp bu kadar güzel bitmesi beni çok mutlu etti.
Defne daha sonra ( 12.02.2011 ) Giresun ‘a gittiğimiz bir haftasonunda yetişkinler için olan bir tiyatronun afişini gördü ve ben tiyatroya gitmek istiyorum dedi.İnşallah en kısa zamanda tekrar bir çocuk tiyatrosuna gidebiliriz.

Yorum Yapın »

Henüz yorum yapılmamış.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

